کرج قزوین قفل شد

سرهنگ رضا اکبری با اشاره به آغاز دور نخست سفرهای نوروزی، اظهار کرد: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش برف و باران سنگین و نیمه سنگین گزارش می شود.

اکبری در ادامه گفت: ترافیک محور کرج - چالوس در محدوده بیلقان سنگین و در ادامه مسیر به دلیل بارش باران و برف با کندی تردد خودروها مواجه هستیم.

وی با اشاره به سنگینی ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزادراه تهران کرج از تهران تا محدوده گرمدره نیمه سنگین و در ادامه از گرمدره تا پل کلاک سنگین با میانگین سرعت ۳۸ کیلومتر در ساعت است.

ترافیک در محور کرج - قزوین سنگین است

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در ادامه مسیر به سمت استان قزوین نیز از پل کلاک تا محدوده هشتگرد ترافیک نیمه سنگین و جاده لغزنده است رانندگان فاصله طولی مطمئن را رعایت کنند.

سرهنگ اکبری گفت: ترافیک در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج از محدوده پلیس راه کرج تا پل کلاک سنگین با میانگین سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند توصیه کرد: قبل از سفر از ایمنی خودروی خود کاملا مطمئن شوند و برای سفر علاوه بر تجهیزات ایمنی، مقداری مواد خوراکی و همچنین لباس گرم به همراه داشته باشند.