شرق تهران قفل کرد

سرهنگ عبدالرضا ناظری صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به تلاش پلیس در ایام نوروز برای ارتقای امنیت و نظم عمومی اظهار داشت: سبز پوشان نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود برای افزایش احساس آرامش و آسایش مردم استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: منطقه شرق استان تهران به دلیل دارا بودن محورهای مواصلاتی مهم نظیر جاده امام رضا(ع) دارای حجم تردد بسیار بالایی در ایام نوروز است و به همین خاطر پلیس حضور مستمری در این محورها دارد.

وی ادامه داد: پلیس شرق استان تهران تلاش دارد تا با تمهیدات اندیشیده شده از میزان تصادفات در ایام نوروز بکاهد و این امر با همکاری ورعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران و رانندگان محقق می شود.

سرهنگ ناظری اضافه کرد: پلیس در برخورد با جرائم و مخلان نظم و امنیت عمومی قاطع است که نمونه آن را در دستگیری کم تر از ۲۴ ساعته سارقان یک میلیارد تومانی در پردیس مشاهده کردیم.

وی تأکید کرد: در سال ۹۴ اقدامات فرهنگی خوبی از سوی پلیس شرق استان تهران اجرایی شد که تقدیر از تمامی خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران از جمله این برنامه ها بود.