آخرین پیگیری‌های پرونده دختر افغانستانی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و قائم مقام اتباع به محض مطلع شدن از قتل دختر ۶ ساله افغانستانی در ورامین عازم این منطقه شده و قول مساعد برای پیگیری‌های لازم را به خانواده مقتول دادند.

 

پیام برازجانی دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری تهران به پرونده هتک حرمت و قتل دختر 6 ساله افغانستانی در ورامین اشاره کرد و افزود: به محض مطلع شدن از جنایت انجام گرفته مسئولان استان تهران عازم منزل خانواده مقتول شدند و با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

وی ادامه داد: معاون امنیتی ــ انتظامی استانداری تهران و مسئول اداره کل اتباع در دیدار با خانواده مقتول بر پیگیری و کمک‌های معنوی و مادی تاکید کردند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران بر تسریع رسیدگی به این پرونده تأکید کرد و اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران حامی اتباع افغانستانی بوده و از کمک و حمایت مهمانان افغان دریغ نخواهد کرد.

برازجانی تصریح کرد: مسئولان استان تهران در این دیدار تأکید داشتند که قوه قضاییه و مسئولان استان برای اینکه هیچ حقی تضییع نشود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و جوسازی‌های اخیر عده‌ای معدود به‌دلیل اینکه مقتول از اتباع افغانستان بوده و رسیدگی دچار خلل شده تکذیب می‌شود و تمامی اقدامات قضایی برای این موضوع در حال انجام است.

چند روز پیش پسر 17 ساله‌ای یک دختر افغانستانی به نام ستایش را در ورامین ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده است.