آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در واژگونی اتوبوس

محمد فاضل درخصوص آخرین وضعیت حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان شهرکردی و فوت دو دانش‌آموز اظهار داشت:‌ این اتوبوس حامل دانش‌آموزانی بود که به قصد زیارت از شهرکرد به مشهد در حال حرکت بودند اما متأسفانه در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و تصادف می‌کنند که در جریان این تصادف دو دانش‌آموز جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود:‌ علت دقیق این حادثه باید توسط مأموران انتظامی اعلام شود اما آن گونه که ظواهر امر نشان می‌دهد اتوبوس به لحاظ فنی مشکلی نداشته و راننده نیز سالم بوده است.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت:‌بنده از سوی وزیر آموزش‌وپرورش برای رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان به مشهد اعزام شده‌ام، خانواده دو دانش‌آموز فوت شده با هماهنگی آموزش و پرورش به مشهد آمده‌اند همچنین 33 نفر از دانش‌آموزان به صورت سرپایی مداوا و 6 نفر نیز بستری شده‌اند که حال آنها مساعد است.

فاضل ادامه داد: این اردو با کسب مجوزهای لازم از سوی مدرسه برگزار شده و اتوبوس نیز از مراجع معتبر تأمین شده بود. در آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم در صورت فراهم بودن زیرساخت‌ها در استان‌ها از حمل و نقل ریلی استفاده کنیم و در صورت استفاده از اتوبوس مسائل فنی و مهارت راننده کاملاً بررسی می‌شود.

به گزارش تسنیم، اتوبوس دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی دخترانه کوثر شهرکرد که از اردوی زیارتی مشهد مقدس بازمی‌گشتند دچار واژگونی شد و بر اثر آن دو دانش‌آموز جان باختند.