اقرار خواهرزاده به اسیدپاشی و سکوت در مورد انگیزه آن

در ساعت 15:00 مورخه 5 اردیبهشت 95 وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که اسیدپاشی مابین دو خانم صورت گرفته است که نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند .

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که اسیدپاشی توسط خانمی 42 ساله انجام شده که طی آن اقدام به پاشیدن اسید بر روی خاله 63 ساله خود نموده است .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت : تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم در روز جاری ( 95/2/6 ) جهت انجام تحقیقات از سوی مقام محترم قضایی و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده در خصوص انگیزه متهم به کارآگاهان گفت: متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف کرده و تا لحظه اعزام به دادسرای جنایی در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده بود و تنها اظهار داشته است که مهم پاشیدن اسید بوده که من آنرا قبول دارم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی میدان بعمل آمده از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله خود نموده است.