اعتراض قاتل ستایش به قرار بازداشت موقت رد شد

محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران درخصوص آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی، دختر بچه افغانستانی که 21 فروردین‌ماه امسال به قتل رسیده بود، به خبرنگاران گفت: شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان پس از انجام تحقیقات مقدماتی درخصوص اعمال منافی‌عفت برای متهم این پرونده، قرار بازداشت موقت صادر کرد و پرونده با اعتراض متهم به قرار صادره به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر استان اعتراض متهم به قرار بازداشت صادره را رد کرده است، اضافه کرد: هم‌اکنون پرونده به شعبه دادگاه بازگشته تا جلسات دادرسی برگزار شود، البته دادگاه هنوز تعیین وقت نکرده است.

در همین راستا، مجتبی فرحبخش، وکیل قاتل ستایش به خبرنگار آنا گفت که حکم صادره را هنوز دریافت نکرده است و روز یکشنبه برای دریافت حکم به دادگاه مراجعه می‌کند.

فروردین ماه امسال بود که رسانه‌ها از قتل یک دختربچه 6 ساله افغانستانی توسط نوجوان 17 ساله ایرانی در خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند.

پس از شناسایی و دستگیری متهم و بازجویی‌های انجام شده برای متهم قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد و تا به امروز چندین جلسه مقدماتی نیز در این زمینه برگزار شده است.

قاتل ستایش اکنون در کانون اصلاح و تربیت استان تهران به سر می‌برد.