اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در کشته و زخمی شدن بیست و هفت تن از دانش‌آموزان یمنی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر انتشار تصاویر کودکان کشته و زخمی شده یمنی که هدف حملات هوایی آل سعود قرار گرفته‌اند در رسانه‌های جهان، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد و برگی دیگر بر پرونده جنایات این رژیم منحوس افزود.

جنایتی که علی‌رغم انتقاد سازمان پزشکان بدون مرز از این اقدام وحشیانه، باز هم مورد تکذیب قرار گرفت. چه خوش خیالند حاکمان پلید این رژیم و متحدانشان که هر بار با دروغی بچه‌گانه، اعلام بی گناهی و برائت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مدرسه در همه جای جهان به‌واسطه اینکه مکانی است برای علم آموزی و دانش اندوزی، مورد تکریم است.

از سوی دیگر در قوانین همه کشورها توجه به آموزش و پرورش کودک و نوجوان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی برای آینده مورد دقت و ملاحظه می باشد. نمونه جنایات رژیم آل سعود در یمن و کودک کشی در این کشور را تنها در فلسطین اشغالی می توان دید.

این دو رژیم کودک‌کُش هم از سوی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در دنیا به شدت مورد حمایت هستند.

در این بیانیه آمده است: حمایت یا سکوت نهادهای عالی بین‌المللی نظیر سازمان ملل متحد در خارج کردن نام عربستان از لیست سیاهی که به دلیل کشتار کودکان یمنی در آن قرار داده بود هم سندی دیگر بر باج‌گیری و متعاقباً بی‌اعتباری این سازمان است.

اینها بزرگترین دروغگویان عالم‌اند که اعمال شیطانی و حیوانی خود را با دروغ دیگری می‌پوشانند.

بنای وهابیت بر کذب است، بنای نظام لیبرال دموکراسی غرب بر دروغ است. اما بنای اسلام ناب محمدی(ص) خردگرا بر عقلانیت و صدق است. با صلاح ایمان و توکل و توسل، در مسیر تحقق کلمه « لااله الا الله» و یاری رساندن به دین خدا جهاد و تلاش می‌کنیم چرا که: «ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».