کودک پنج ساله قربانی سگ های ولگرد
فرمانی دهیار روستای سعید فرمانی سلطان آباد شیرازگفت: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که کودک پنج ساله افغان برای بازی کردن از خانه خارج شد و در جلو منزل مسکونی مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت. 
 
دهیار روستای سلطان آباد شیراز با بیان اینکه روستا های دیگر از جمله کِلِستان، تیون، بیدزرد و کودیان نیز با هجوم سگ ها روبرو هستند و ایمنی و امنیت مردم در خطر است افزود: مسئولان باید در این زمینه تدبیر بیشتری کنند و مشکلات ناشی از سگ های ولگرد را که گریبانگیر روستاییان شده، ببینند . 
 
فرمانی با ابراز گله مندی از کسانی که نسبت به حقوق حیوانات و امحای سگ های ولگرد بزرگ نمایی می کنند اضافه کرد: وقتی خبرهایی مبنی براینکه توسط همین سگ های ولگرد اشخاصی جراحاتی متحمل شده اند در جامعه پخش می شود و موج امحای سگ ها آغاز می شود با مقاومت انجمن های حامی حیوانات روبرو می شویم . 
 
دهیار روستای سلطان آباد به حمله سگی در روستای بیدزرد به بچه زیر 10 سال در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: سر و صورت این کودک خردسال صدمه دیده و به طرز فجیعی مجروح شده است. 
 
فرمانی با بیان اینکه کودکان در روستای سلطان آباد بارها توسط چند سگ ولگرد تهدید شده و مورد هجوم قرار گرفته اند، ادامه داد: اخیرا این کودک پنج ساله به طرز فجیعی تکه پاره شد و درگذشت . 
 
وی خواستار واکنش مسوولان شهری، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و سایر مسئولان ذیربط برای کنترل سگ های ولگرد و مقابله با این پدیده مخل آسایش مردم شد.