اختصاص 600 میلیارد تومان برای تأمین شیر رایگان در مدارس

علی‌اصغر فانی عصر امروز در حاشیه افتتاح 50 فضای آموزشی در استان خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: 600 میلیارد تومان برای سال تحصیلی امسال به‌منظور تأمین منابع  شیر مدارس اختصاص‌ یافته است.

وی با اشاره به اهتمام وزارتخانه برای تأمین شیر مدارس تصریح کرد: دولت تخصیص‌های لازم را برای تأمین شیر مدارس استان‌های کشور داده است و مشکلی را در این خصوص نخواهیم داشت.

وزیر آموزش‌ و پرورش همچنین از برنامه استانداردسازی سیستم گرمایشی 50 هزار کلاس درس در کشور خبر داد و گفت: دولت اعتبار لازم برای استاندارسازی سیستم گرمایشی 50 هزار فضای آموزشی در کشور را مصوب کرده است.

وی درباره فضاهای آموزشی استان خراسان شمالی گفت: وزارت آموزش‌ و پرورش در این زمینه به استان توجه داشته و به هر میزان که اعتبارات استانی گذاشته شود ما هم در وزارتخانه به همان میزان اعتبار خواهیم گذاشت.

فانی حذف مدارس خشتی و گلی را در قالب مصوبه سفر رئیس‌جمهور از اقدامات این وزارتخانه برشمرد و افزود: استان خراسان شمالی در اولویت این وزارتخانه برای ارتقای شاخص‌ها قرار دارد.

وزیر آموزش‌ و پرورش برای افتتاح هم‌زمان 50 طرح آموزشی و شرکت در کنگره ملی سرداران و 3000 شهید به خراسان شمالی سفر کرده است.