4 تصادف در نزدیکی مهران/ زائران مراقب باشند

سرهنگ نادر رحمانی گفت: محورهای ایلام امروز جزو پرترددترین و پرحادثه ترین مسیرهای کشور بودند. خستگی و خواب آلودگی زائرین و توجه نداشتن به جلو، گرچه کشته ای به جای نگذاشته اما کام زائرین حرم امام حسین (ع) را تلخ کرده است.

تصادف اول: ٨ صبح

وی با تشریح اولین حادثه تصادف گفت: این تصادف به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده سواری لیفان در کیلومتر ٦ محور سرابله اتفاق افتاده که منجر به خروج از جاده خودرو و مجروح شدن ٦ نفر شده است.

تصادف دوم: ۸:۳۰ صبح

 رحمانی ادامه داد: تصادف دیگر به فاصله نیم ساعت بعد و باز هم به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده اتفاق افتاده و منجر به واژگونی خودروی پراید و مجروح شدن یک نفر شده است. حادثه در کیلومتر ٩٥ محور مهران رخ داده است.

تصادف سوم:٩:٣٠ صبح

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: در سومین تصادف این بار انحراف به چپ راننده سواری سمند کار دست زائرین داده و باعث تصادف این خودرو با پژو ٢٠٦ و نهایتا مجروح شدن ٥ نفر شده است. حادثه در کیلومتر ٣٠ محور صالح آباد اتفاق افتاده است.

تصادف چهارم:١٠:٣٠ صبح

وی گفت: در آخرین تصادف هم سه وسیله نقلیه (اتوبوس، پژو پارس و پراید) در کیلومتر ٥ محدر صالح آباد با هم برخورد کرده اند که منجربه مجروح شدن ٣ نفر از سرنشینان پراید شده است. مقصر راننده پژو پارس به دلیل توجه نداشتن به جلو بوده است.