حبیب زاده جایگزین مسجدجامعی شد
 احمد مسجد جامعی امروز سرانجام بعد از زمزمه هایی که مبنی بر ریاست او بر کتابخانه ملی بود، از سمت خود در شورای شهر تهران استعفا داد.
 
وی در متن استعفای خود نوشت: با توجه به پیشنهاد رئیس جمهور برای انجام وظیفه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی، استعفای خود از عضویت شورای اسلامی شهر تهران به استناد بند 2 ماده 28 قانون شوراها اعلام می‌کنم.
 
بنابراین وی که سابقه ریاست یک ساله بر شورای شهر تهران را نیز دارد، آماده رفتن به کتابخانه ملی است و یک نفر دیگر باید جای او را در شورا پر کند.
 
آخرین اظهارات مسجد جامعی در صحن شورای شهر به موضوعی باز می‌گردد که هم نظر با چمران در رابطه یک مسئله تاریخی – فرهنگی و احیای آب انبار قدیمی در تهران صحبت کرد.
 
حال که رفتن او از شورای شهر تهران به ساختمان کتابخانه ملی در بزرگراه حقانی قطعی شده، کسی جای او را خواهد گرفت که نفر سی و پنجم انتخابات تهران بوده است، چراکه پیش از او به واسطه حضور محمدمهدی مفتح در مجلس، مسعود سلطانی فر نفر سی و دوم وارد ساختمان بهشت شده بود و مهدی حجت نیز جای خود را به نفر سی و سوم یعنی ولی الله شجاع پوریان داده بود.
 
بعد از رفتن سلطانی فر به سازمان میراث فرهنگی و نهایتا وزارت ورزش، علی صابری نفر سی و چهارم بود که وارد شورای شهر شد و حالا نوبت به افشین حبیب زاده رسیده است.
 
حبیب زاده عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان است و در آخرین مصاحبه خود از بررسی ترکیب جدید شورای سیاستگذاری خبر داده بود.