چرا دانشگاه آزاد پول های ثبت نام کنندگان را برنگردانده است؟
باتوجه به اعلام سازمان سنجش مبنی بر غیر قانونی بودن برگزاری آزمون ارشد ناپیوسته سال 96 به صورت مستقل از سوی دانشگاه آزاد و لزوم بازگرداندن پول  افرادی که در این آزمون ثبت نام کرده بودند، قرار شد بار دیگر این افراد در سامانه سازمان سنجش ثبت نام کنندو هزینه دریافت شده از داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند، از سوی دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانده داده شود.
 
با گذشت مهلت پرداخت پول های دریافتی هنوز تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان پول های خود را دریافت نکرده و به این امر معترض هستند. 
 
 
یکی از مسئولین دانشگاه آزاد در واکنش به این خبر اظهار داشت:  همه هزینه های ثبت نام پرداخت شده است اما برخی داوطلبان معترض هستند که هنوز پولی به حساب آنها نیامده است که ما این مشکل را پیگیری می کنیم.
 
وی ادامه داد:دانشجویان و داوطلبان دانشگاه آزاد که با هر نوع مشکلی در دانشگاه مواجه می شود می توانند از طریق ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش به شماره  4743-021 تماس برقرار کنند. داوطلبان می توانند سوالات خود را به صورت مجازی نیز در بخش پاسخگویی به سوالات همین سایت مطرح و ظرف 72 ساعت اداری پاسخ خود را دریافت کنند.
 
گفتنی است خبرنگار  برای پیگیری این موضوع بارها با حسین زاده معاون آموزشی دانشگاه،منوری مدیر روابط عمومی، با علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد و دفتر سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تماس گرفته و این مسئولان حاضر به پاسخگویی در این باره نشدند.