وضعیت بیمه درمانی معتادان چه شد؟

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع معاونان و مدیران کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر تلاش بیشتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر و همچنین اولویت‌بندی امور و تقسیم بندی حوزه فعالیت در استان ها و فرمانداری ها که در اولویت هستند، تاکید کرد.

وی در ادامه در پیگیری جدی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت بیمه درمانی معتادان تاکید کرد و افزود: معضلاب و مشکلات مربوط به مواد مخدر باید با همکاری همه دستگاه های مرتبط و مردم صورت پذیرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با نگاهی ویژه به استان خوزستان در خصوص جلوگیری از آسیب های اجتماعی در این استان باید اقدامات ویژه ای در دستور کار مسئولان استانی صورت گیرد.

رحمانی فضلی بر جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده شهرها از جمله تهران با همکاری دستگاه های ذیربط و نظارت جدی بر مراکز درمان اعتیاد و همچنین دریافت آمار دقیق از مددجویان تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات شورای هماهنگی استان‌ها به ریاست استانداران باید مرتب و مستمر برگزار شود.

وی خطاب به معاونان و مدیران کل ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ها گفت: وظیفه اصلی شما نسبت به دستگاه های عضو ایجاد هماهنگی، نظارت و پیگیری است که این مهم باید به صورت مدام و مستمر محقق شود.