تجهیز فرهنگسرای ولاء / تعریض خیابان شهید منتظری

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله دیلمان واقع در منطقه 20، اظهار کرد: در بخش های مختلف از جمله سلامت، فرهنگی، عمران و حمل و نقل موارد مطرح شده از سوی اهالی محل در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری باید نظارت مستمر برعملکرد پیمانکاران به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و پسماند در محله صورت بگیرد.

پیرهادی در خصوص روشنایی معابر محل، بیان کرد: به منظور تأمین روشنایی خیابان ها، کوچه ها و معابر محله به ویژه خیابان فتح المبین پیگیری های لازم انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر تجهیز بوستان ها به امکانات ورزشی مناسب، افزود: تجهیز بوستان ایثار و همچنین تعویض فنس و ترمیم چمن مصنوعی بوستان مذکور در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به درخواست اعضای شورایاری در خصوص نامگذاری بوستان جدیدالاحداث واقع در انتهای خیابان دیلمان به نام بوستان شهدای دیلمان اشاره کرد و گفت: این موضوع در دستور کار جهت بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: احداث میدان میوه تره بار در خیابان دیلمان شمالی و یا خیابان ایثار، جابه جایی و انتقال تیرهای برق واقع در کوچه دیده بان از دیگر مواردی است که در محله دیلمان پیگیری می شود.

پیرهادی بیان کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک پیشنهاداتی از سوی شورایاران مطرح شده که عبارتند از پیش بینی و تخصیص ایستگاه های اتوبوس در خیابان امام حسین (ع)  به منظور دسترسی به متروی شهر ری، بررسی امکان تعریض خیابان شهید منتظری (منتهی به بزرگراه شهید باکری)  با پیشنهاد تملک املاک واقع در این خیابان و ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت سطح معابر کوچه های منتهی به خیابان دیلمان شمالی و جنوبی.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امکان تجهیز فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز به تجهیزات ورزشی، پیش بینی ساختمان سرای محله مناسب به منظور ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی بیشتر به شهروندان محله از مواردی است که در حوزه فرهنگی در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی لایحه بودجه 96 شهرداری تهران، بیان کرد: تلاش می کنیم تا اعتبارات لازم به منظور احداث میدان میوه تره بار در خیابان دیلمان شمالی و یا خیابان ایثار و همچنین بودجه به منظور تعریض خیابان شهید منتظری (منتهی به بزرگراه شهید باکری) با پیشنهاد تملک املاک واقع در این خیابان تخصیص یابد.

پیرهادی در پایان خاطر نشان کرد: اهالی محله دیلمان  درخواستی را در خصوص استقرار کانکس پلیس به منظور حضور نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت داشته اند که این موضوع به نهاد مربوطه ارجاع می شود.