نمایشگاه ویژه ایام فاطمیه در مترو تهران برگزار می شود

 محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این مطلب افزود:  به مناسبت ایام جانسوز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، برنامه‌های ویژه‌ای از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه به اجرا گذاشته شده که نمایشگاه هنر فاطمی از آن جمله است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت نگارستان مهر برگزار شده است افزود: نمایشگاه هنر فاطمی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ و بیان سجایای اخلاقی بانوی بزرگوار اسلام، در ایستگاه‌های منتخب برپا شد.

وی تصریح کرد: گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی یکی دیگر از اهداف اجرای این برنامه است.

به گفته بنی حسن، مسافران مترو می‌توانند در ایستگاه‌های تهرانپارس، شهید مدنی، شیخ الرئیس و شهید کلاهدوز به تماشای هنر گرافیک و پوستر جمعی از هنرمندان و طراحان کشورمان بایستند.

کارگاه خوشنویسی و نقاشی یاس فاطمی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری در ادامه از برپایی، کارگاه خوشنویسی و نقاشی با عنوان یاس فاطمی در ایستگاه میدان شهدا خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی و هنری با مشارکت فرهنگسرای مترو و با حضور جمعی از هنرمندان عرصه نقاشی و خوشنویسی اجرا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند چهارشنبه ۴ اسفند ماه برای شرکت در این کارگاه به ایستگاه میدان شهدا مراجعه کنند.

بنی حسن در پایان به برنامه‌های این معاونت در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و خاطر نشان کرد: ۱۲ اسفند، مصادف با شهادت جانسوز آن بانوی بزرگوار و همزمان با تجمع عظیم فاطمیون در میدان هفت تیر، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله برپایی ایستگاه صلواتی در کنار ایستگاه مترو شهدای هفتم تیر را در دستور کار داریم.