چرا رقم هزار و 700 میلیارد تومان برای حل مشکل ریزگردها اختصاص پیدا نمی کند؟
 معصوبه آباد در سیصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: بیش از سی سال است که مردم خوزستان با تنی زخمی و خسته از 8 سال دفاع مقدس زیر مشکلات دست و پا می زنند. 
 
وی افزود: این مشکلات در یک شب ایجاد نشده است و طی سالیان جنگ مشکلات برای شهروندان خوزستان ایجاد شده است. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تبدیل جریان دفاع مقدس به یک جریان ملی اظهارکرد: در شرایطی که زمان جنگ، تمام مردم ایران خود را شهروند خوزستان می دانستند، اکنون نیز مردم باید خود را به عنوان جزئی از مردم خوزستان بدانند. 
 
آباد با اشاره به شناسایی نقاط بحرانی ریزگردها خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی نقاط بحرانی ریز گردها، جای سوال دارد که چرا رقم هزار و 700 میلیارد تومان برای برطرف کردن مشکلات مرتبط با ریزگردها اختصاص پیدا نمی کند. 
 
وی ادامه داد: تاکنون دولت کمتر از یک ساعت از تولید نفت در مناطق جنوب را به این مناطق اختصاص نداده اند. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار توجه جدی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با مردم خوزستان شد و گفت: فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود تا از این طریق به مردم خوزستان کمک شود. 
 
آباد با بیان اینکه " اکنون باید همه مردم، شهروند افتخاری خوزستان شوند" اذعان کرد: زمان جنگ همه ملت ایران شهروند خوزستان بودند، اکنون نیز باید همه به اندازه ای که به شهدای دفاع مقدس ارادت داریم، همه شهروند افتخاری خوزستان شویم.  
 
وی تاکید کرد: شورای شهر تهران و شهرداری نیز باید در راستای کمک به مردم خوزستان اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.
 
در ادامه تذکر مطرح شده از سوی معصومه آباد، محسن پیرهادی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز گفت: اعضای شورای شهر تهران و مدیران شهرداری آمادگی خود را برای انجام اقدامی عملی در راستای کمک به مردم خوزستان اعلام می کنند.