بنای مسجد ولیعصر(عج) هیچ نشانه ای از مسجد ندارد

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم  ناصحی با اشاره آخرین وضعیت احداث مسجد ولیعصر(عج) در  مجاورت تئاتر شهر، اظهار کرد: متأسفانه در احداث بنای مسجد معماری ایرانی اسلامی رعایت نشده است.

وی تصریح کرد: بنای مسجد به گونه ای است که هیچ نشانی از مسجد ندارد و این در حالی است که در طراحی اولیه مسجد دقت لازم صورت نگرفته است.

ناصحی ادامه داد: توجه به متوقف شده کار در این مسجد، جلساتی با حضور مهندسین طراح برگزار شد و انتقادات مطرح شده به آنها منعکس شده و قرار است تدبیری از سوی شرکت توسعه فضای فرهنگی شهر اتخاذ شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه مسجد اشاره شده هیچ نشانی از مسجد ندارد، گفت: باید هر چه زودتر تکلیف این بنا مشخص شود چرا که هزینه های زیادی هم برای احداث این مسجد صرف شده و هر چقدر زمان طول بکشد قطعاً هزینه ها نیز افزایش می یابد.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران پیگیر بنای مسجد ولیعصر (عج) خواهد بود و حتی نیاز باشد با شهردار تهران جلسه برگزار خواهیم کرد.

ناصحی اظهار کرد: با توجه به شرایط  نمی توان به طور دقیق گفت چه زمانی مسجد ولیعصر(عج) به بهره برداری می رسد ولی بزودی جلسه ای با شرکت پیمانکاران برگزار خواهیم کرد چرا که این مسجد باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد.