بازدید اعضای اصولگرای شورای شهر تهران از ستاد طرح مادران آسمانی

اعضای اصولگرای شورای شهر تهران از ستاد طرح بین‌المللی مادران آسمانی در روزهای گذشته بازدید کردند. 

طرح بین‌المللی مادران آسمانی از سال 89 تاکنون به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با شعار «در روز مادر مادران شهدا را فراموش نکنیم» اجرا شده است. 

این طرح در سال‌جاری از 22 اسفند ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا آغاز شده و تا روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر ادامه خواهد داشت و طی آن، گروه‌های مختلف مردمی به نیابت از شهدا به دیدار مادران آنان رفته و شاخه گل و هدیه‌ای به عنوان هدیه روز مادر از طرف فرزندشان تقدیم آنان می‌کنند. 

هشتمین دوره از طرح در شرایطی در حال برگزاری است که مجموعه‌های مختلفی از جمله هیأت‌های مذهبی،‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مساجد، پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی، مدارس، تشکل‌های دانشجویی و .. در سراسر کشور و حمایت ویژه شهرداری تهران در حال انجام است. 

در این دوره ظرفیت تقدیر از 15 هزار مادر شهید در سراسر کشور و همچنین کشورهای محور مقاومت با کمک گروه‌های مردمی فراهم شده است. 

 

مئولین مختلف لشکری و کشوری در ستاد طرح از جمله اله راستگو، پرویز سروری و حجت الاسلام ناصحی از اعضای اصولگرای شورای شهر تهران موجبات دلگرمی اعضای ستاد و دیگر گروه‌های مردمی مجری این طرح شده است. 

در این طرح اهدای هدیه به 15 هزار مادر شهید به نیابت از فرزند شهیدشان با شعار مادران آسمانی پیش بینی‌شده و تلاش می‌شود تا در روز مادر خدای ناکرده مادران شهدا فراموش نشوند.