انتخابات دلیل بلاتکلیف ماندن افزایش نرخ کرایه های تاکسی/ شورای شهر اصراری به افزایش قیمت ندارد

گروه اجتماعی- رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که انتخابات دلیلی بر بلاتکلیف ماندن افزایش نرخ کرایه های تاکسی شده است، عنوان کرد: این موضوع همچنان محل اختلاف نظر بین وزارت کشور و شهرداری تهران است و شورای شهر اصراری به افزایش نرخ کرایه ها ندارد.

 

اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکار نیوز با اشاره به این که افزایش نرخ کرایه تاکسی های پایتخت هنوز قطعی نشده است، عنوان کرد: این موضوع همچنان مورد اختلاف بین شهرداری تهران و وزارت کشور است.

وی با اشاره به این که نهایی شدن این موضوع منوط به برگزاری جلسه توسط وزارت کشور است، گفت: در صورتی که وزارت کشور با افزایش نرخ ها موافقت نکند، شورای شهر نیز اصراری بر سر این موضوع ندارد.

شاکری با اشاره به این که رانندگان تاکسی جز بخشی خصوصی بوده و افزایش هزینه ها بر معاش رانندگان تاکسی اثر چشم گیری خواهد  داشت، عنوان کرد: تنها دلیلی که مدیریت شهری نسبت به افزایش نرخ کرایه های تاکسی اصرار می کند، فشاری است که به رانندگان تاکسی وارد می شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به این که اگر دولت سهم خود را از توسعه حمل و نقل درون شهری پرداخت کند فشار بر رانندگان تاکسی و شهروندان کمتر خواهد بود.

 وی با بیان این که هر سال بدون چون و چرا نرخ کرایه ها افزایش می یافت خاطرنشان کرد: اما امسال با نزدیک شدن به انتخابات این موضوع محل اختلاف نظر بین دولت و شهرداری شده است.

 

لیلا موسوی نسب