مرخصی شهردار نباید دستاویزی برای کج سلیقگی سیاسی شود
حبیب کاشانی، رئیس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتقادات مطرح شده به مرخصی شهردار تهران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: این بار سومی است که شهردار تهران برای حضور در انتخابات مرخصی گرفته و روالی 14 ساله دارد.
 
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه موضوع مرخصی شهردار، دستاویز کج سلیقگی های سیاسی شده است، افزود: مرخصی گرفتن حق هر کارمندی است و مقام بالاتر وی باید آن را تایید کند که این تایید از سوی رئیس شورای شهر تهران به عنوان مقام بالادستی شهردار تهران انجام شده است.
 
کاشانی با تاکید بر اینکه بهتر است از کارهای عوام فریبانه و پوپولیستی جدا خودداری شود گفت: با توجه به اینکه شهردار تهران می توانست برای شرکت در انتخابات مرخصی روزانه بگیرد اما به دلیل احتیاط شرعی و قانونی مرخصی بلند مدت گرفت. 
 
خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: با وجود این اقدام پسندیده شهردار تهران، مشاهده می شود رئیس جمهور و معاون اول وی نه تنها مرخصی نگرفته اند بلکه برای انجام امورات کشور در مراسم های مختلف شرکت می کنند که ممکن است تداعی کننده کارهای تبلیغاتی انتخاباتی در ذهن مردم باشد. 
 
وی اعلام کرد: هم اکنون خدمات شهری در تهران بدون تعطیلی و به صورت 24 ساعته برای ایجادی فضایی آرام برای شهروندان مانند  گذشته جریان دارد. 
 
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که نامزدهای انتخابات و طرفداران آن‌ها با ایجاد فضایی دوستانه و دوری جستن از کج سلیقگی ها فضایی را برای مردم ایجاد کنند تا آن‌ها بتوانند در آرامش کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.