برگزاری رایگان مشاوره های پزشکی در ایوان انتظار میدان ولیعصر(عج)

محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: علاقه‌مندان به هنر تئاتر تا 14 اردیبهشت ماه در ساعت 17 می‌توانند با حضور در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) شاهد اجرا نمایش‌هایی با موضوع آسیب‌های اجتماعی باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه این نمایش ها به مناسبت روز جهانی تئاتر اجرا می شوند افزود: چهاردهمین جشن خانه تئاتر نیز در این ایام در ایوان انتظار میدان ولیعصر برگزار می‌شود.

 بنی حسن در پایان گفت: ایوان انتظار این هفته میزبان نمایشگاه عکسی از اجرای 30 تئاتر منتخب نیز هست.

برپایی نمایشگاه پوستر با عنوان «انسان سودمندی و زمین»

وی در ادامه از برپایی یک نمایشگاه به مناسبت روز جهانی گرافیک خبر داد و گفت: 13 اردیبهشت ماه نمایشگاه پوسترها با عنوان «انسان سودمندی و زمین» در ایوان انتظار افتتاح می‌شود. این نمایشگاه به منظور بهره‌مندی مردم از آثار هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع و با مشارکت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برپا می‌شود.

بنی حسن تصریح کرد: 314 اثر داخلی و 60 اثر از کشور چین در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار میدان ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با بررسی اصالت کالا و تشخیص کالای اصل از قاچاق شامل دارو، خوراکی، آشامیدنی،‌ آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی مشاوره برپا شده است.

وی هدف این کار را توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و دانش سلامت مردم با تأکید بر افزایش سلامت جسمانی شهروندان عنوان کرد و افزود: این برنامه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف برگزار می شود.

بنی حسن تصریح کرد: در این برنامه هم چنین مشاوره روانشناسی و روانپزشکی با کمک هیئت‌علمی بیمارستان روزبه و ارائه راهکارهای مقابله با مواردی مانند اضطراب و افسردگی در کنار غربالگری قند و فشار خون توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود.

وی بابیان اینکه در زمینه امور تربیت بدنی و توانبخشی نیز کارشناسان امور تربیت‌بدنی مشاوره در خصوص انجام حرکات ورزشی مناسب افرادی که مشکل حرکتی و ذهنی دارند را به شهروندان ارائه خواهند کرد افزود: پایگاه مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار روز 11 اردیبهشت از ساعت 8 صبح لغایت 16 انجام می‌شود.