زیبایی‌های متفاوت ایران و ایرانی در راه است

جواد قارایی - طبیعتگرد و فیلمساز که با مجموعه تلویزیونی ایرانگرد 1 و 2 در جامعه ایرانی شناخته می‌شود درباره جدیدترین وضعیت ساخت ایرانگرد 3 اظهار داشت: تصویربرداری قسمت هشتم از مستند ایرانگرد 3 در اوایل اردیبهشت ماه در استان لرستان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: تولید این 8 قسمت تاکنون دو سال زمان برده است و فقط 7 قسمت دیگر تا پایان تولید این مجموعه مانده است تا در نوروز 97 شاهد نمایش زیبایی‌هایی متفاوت از ایران و ایرانی باشیم.

قارایی گفت: ایرانگرد 3 بی‌شک متفاوت خواهد بود، هر چند مشکلات و دشواری‌ها بسیار است و در قسمت اخیر نیز از ناحیه دیسک کمر و گردن دچار آسیب شدم ولی اکنون مراحل لیزر درمانی را پشت سر می‌گذارم. اما تمام این حوادث اثری در روند پر شتاب و سرشار از عشق در تولید این مجموعه را ندارد.

کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانگرد 1 و 2 ادامه داد: هر چقدر چالش‌ها و سختی‌ها بیشتر می‌شود، توان و اراده بنده و گروه تولید بیشتر نیز می‌شود.

قارایی بیان داشت: چالش و سختی بخشی جدا ناشدنی از زیبایی‌های کار و زندگی بنده است و به یاری خدا نگاه کوچکم را با تمام وجود تقدیم به قلب بزرگوار هموطنانِ جانم خواهم کرد.