تلاش اعضای لیست خدمت برای ایجاد شهری هوشمندتر و بیدارتر

 پرویز سروری در مراسم اعلام لیست خدمت برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ همانطور که وعده داده بودیم لیست خدمت نیازهای شهر را رصد خواهد کرد و افرادی برای خدمت انتخاب خواهند شد که اسامی آنان اعلام شد.

وی افزود: شاهد هستیم لیستی کاملاً کارشناسی و تخصصی به جمع‌بندی رسیده است تا با هم شعار در خدمت شهرمان هستیم را اعلام کنیم.

سروری بیان داشت: برای هر یک از مناطق تهران دفتری را افتتاح می‌کنیم و هر کدام از نمایندگانی که از لیست خدمت وارد شورا شدند در یکی از مناطق تهران برای بررسی و حل مشکلات و معضلات شهر حضور خواهند داشت و در مجموع در صحن شورا این مطالبات را پیگیری خواهیم کرد.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: ما به دنبال آن هستیم که شهری هوشمند، دانش‌بنیان و بیدار داشته باشیم و به دنبال آن هستیم که شب‌های تهران را فعال کنیم و همین طور کاهش آلودگی هوا و ضریب ایمنی را بالا ببریم.

وی یادآور شد: در 14 سال اخیر خدمات خوبی به شهر ارائه شده است ولی کافی و لازم نیست و نیاز است گام‌هایی را با سرعت بیشتری برداریم.

سروری یادآور شد: از نوابغ کشوری در لیست خدمت وجود دارد و جوان‌گرایی نیز در این لیست قابل مشاهده است. 7 نفر از اعضای لیست خدمت از جوانان متخصص، متعهد و با توان شهر هستند و ما با این لیست نوید یک شورای پرتحرک را می‌دهیم.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز از علمای توانمندی استفاده کرده‌ایم.

رئیس ستاد لیست خدمت بیان داشت: از فعالین دانشجویی و رسانه‌ای نیز در جمع اعضای لیست خدمت حضور دارند و با توجه به ظرفیت‌های این لیست افق روشنی را برای شهر تهران می‌بینیم.

وی گفت: حضور 17 نفر از متخصصین مدیریت شهری پیام روشنی از تخصص‌گرایی در لیست خدم می‌دهد.

سروری گفت: ما این وعده را داده بودیم که لیست تخصصی و کارشناسی ارائه کنیم و اعضای لیست خدمت همتی را برای ایجاد شهری هوشمندتر و بیدارتر خواهد داشت.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تأکید کرد: همه اعضای این لیست همه همت خود را خواهند داشت که کارآمدی نیروهای انقلاب را به نمایش بگذارند.