عدم گزارش تخلف انتخاباتی خارج از عرف
عیسی علیزاده گفت: در ایام انتخابات، سازمان زیباسازی به عنوان مجری،  قوانین و برنامه‌های فرمانداری را اجرایی می‌کند. 
 
وی افزود: در صورتی که تخلفی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری و یا شورای شهر تهران در رابطه با نصب سازه‌ای خارج از عرف گزارش شود، این گزارش‌ها از سوی فرمانداری به سازمان زیباسازی اطلاع داده می‌شود. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به معرفی نمایندگان ۲۲ منطقه شهر تهران به فرمانداری اظهارکرد: به منظور اجرای دقیق برنامه‌های فرمانداری تهران از سوی سازمان زیباسازی نماینده ۲۲ منطقه سازمان به فرمانداری معرفی شده اند تا این افراد بتوانند همکاری خوبی با دستگاه مسئول در حوزه انتخابات و تبلیغات داشته باشند. 
 
علیزاده با بیان اینکه " تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف کاندیدا‌ها از سوی فرمانداری به سازمان زیباسازی ارائه نشده است" تصریح کرد: فرمانداری تاکنون گزارشی در خصوص نصب سازه‌ها خلاف آنچه قوانین و مقررات تعیین کرده است به سازمان زیباسازی ارائه نکرده است. 
 
وی ادامه داد: در صورتی که تخلفی از سوی فرمانداری گزارش شود، سازمان زیبا سازی نسبت به جمع کردن تبلیغات کاندیدای متخلف برخورد خواهد کرد. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از تحت تاثیر قرار گرفتن سیما و منظر شهر در پی نصب تبلیغات برخی از کاندیدا خبرداد و اذعان کرد: کاندیدایی که در پی ورود به شورای شهر تهران با هدف خدمت به شهروندان هستند باید ستاد‌های تبلیغاتی خود را نیز متوجه تخلف هایشان کرده و اجازه ندهند پوستر‌ها به روی درختان، بدنه پل‌ها و یا علائم راهنمایی و رانندگی چسبانده شود. 
 
علیزاده بیان کرد: تبلیغات برخی از کاندیدا سبب آشفتگی بصری در شهر شده و لازم است نسبت به بهبود فضای بصری شهر اقدام شود.