برنامه‌های سراسری هفته روابط‌ عمومی مشخص شد

ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی ضمن تبریک این هفته و 27 اردیبهشت روز ملی روابط‌ عمومی از همکاران روابط‌ عمومی در سراسر کشور درخواست کرده ضمن برگزاری نشستهای تخصصی برای بررسی نقاط ضعف و قوت روابط‌ عمومیها و بررسی فرصتها و تهدیدهای پیش روی این فن، هنر و صنعت دارای ارزش افزوده، نسبت به انجام امور ذیل اهتمام داشته باشند:

1- دیدار با صاحبان رسانه و اصحاب اهل قلم با هدف تقدیر از آنها برای یاری رساندن به روابط‌ عمومیها در انتشار اخبار، گزارشها، نقدها و نظرهای آگاه‌کننده افکارعمومی و تقویت مناسبات و تعاملات حرفه‌ای فی‌مابین.

2- برنامه‌ریزی و حضور در مراکز نگهداری از معلولان، سالمندان و بیماران با هدف تهییج افکار عمومی برای توجه مستمر به هم‌نوعانی که در مسیر زندگی خود با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند؛ این امر در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی قابل دسته‌بندی است.

3- حضور در طبیعت یا برگزاری مراسم پاکسازی کوه و دعوت از مردم برای توجه به موضوع حفظ محیط‌زیست به عنوان یکی از پرچالش‌ترین مسائل مبتلابه کشور.

4- دیدار با هنرمندان رشته‌های گوناگون، با هدف تقدیر از آنها و استفاده از ظرفیتهای ایشان به‌عنوان سرما‌یه‌های بی‌بدیل اجتماعی.

5- برگزاری نشستهای تقدیر و تشکر از همکاران بازنسشته روابط‌ عمومی وزارتخانه‌ها و سازمانها با هدف توجه به اهمیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در روابط‌ عمومی.

6- بازدید ار موزه‌های سراسر کشور به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم در راستای آشنایی هر چه بیشتر با میراث فرهنگی و تاریخی کشور.

7- مشارکت گسترده در پای صندوقهای رأی و تبیین نیازها و خواسته‌های مهم مردم.

در پایان امید است با مشارکت فعال همه در تقویت رو به رشد جایگاه روابط‌عمومیها شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.