روشنایی پل های عابر پیاده بزرگراه امام علی (ع) تامین شد

 هاله خدادادی با اعلام این مطلب افزود: یکی از عوامل تأثیرگذار در منظر شهری، پل های عابر پیاده هستند که طراحی و نورپردازی آنها به بهبود چشم اندازهای شهری کمک می کند.


وی تصریح کرد: امروزه عابرین پیاده بیشتر درگیر ترافیک های معابر بوده که یکی از راه های موثر برای کاهش تصادفات عبور و مرور از خیابان و یا ترافیک معبرها، پل های عابر پیاده هستند که رسیدگی به این المان شهری و رفع مشکلات آن می تواند باعث ترغیب شهروندان برای استفاده از این مهم باشد.


رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 تاکید کرد: شهرداری منطقه 7 با بازدیدهای روزانه تیم های اجرایی سعی دارد تا ضمن رفع بهنگام مشکلات شهری به المان های شهری که برای استفاده عموم است توجه ویژه ای داشته باشد.


وی یادآور شد: در تشریح برنامه های اجرایی اداره زیباسازی برای خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء ایمنی حاشیه های کناری و بی دفاع بزرگراه ها، به تأمین روشنایی پل های عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع) و کوچه فتاحی منش اشاره کرد.


به گفته رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 این عملیات طی 3 شب توسط اکیپ اجرایی زیباسازی و با استفاده از نوار نئوفلکسی انجام شده که مورد استقبال و رضایتمندی شهروندان در این محل قرار گرفت.