برج میلاد به همه نقاط تهران خدمات رسانی می کند

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح سایت مخابراتی برج میلاد تهران که امروز(شنبه) برگزار شد،  با بیان اینکه برج میلاد تهران یکی از سازه های منحصر به فرد در کشور و خاورمیانه است، اظهار داشت: برج میلاد تهرانهمیشه نماد برج مخابراتی بود اما تا به امروز از این مهم خبری نبود.

وی افزود: زمانی که برج میلاد تهران در حال ساخته شدن بود تاسیسات و مکان هایی برای خدمات مخابراتی در این برج در نظر گرفته شده بود، به همین دلیل ما همیشه محقق نشدن این موضوع را از مدیران جویا می شیدم که بالاخره سرنوشت تاسیسات مخابراتی چه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طراحی برج میلاد تهران در دهه ۷۰ انجام شده بود، گفت: این برج نیمه تمام طی سال های گذشته ساخته شد و به بهره برداری رسید.

چمران ادامه داد: از امکانات برج میلاد تهران باید برای بهبود ارتباطات و کیفیت خدمات هرچه سریعتر استفاده شود، چراکه معتقدیم امکانات مخابراتی برج میلاد تهران می تواند به تمام نقاط شهر خدمات دهی کند.

وی با بیان اینکه لحظه ای نباید از پیشرفت تکنولوژی در کشور غافل شد، تاکید کرد: در راستای توسعه و پیشرفت تکنولوژی باید از هر تاسیسات و تجهیزاتی به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم از تخصص های روز دنیا بهره مند شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بدون تردید زیرساخت های عملیاتی شده پاسخگوی نیازهای  شرکت های مخابراتی است، به همین دلیل دوستان جدید ما در مدیریت شهری باید با برنامه ریزی با وزارت ارتباطات بسیاری از موضوعات مخابراتی را پیگیری کنند.

چمران با بیان اینکه برج میلاد تهران یکی از بلندترین سازه مخابراتی در سطح کشور است، گفت: مخابرات هم مانند ترافیک و حمل و نقل عمومی می تواند امتیازهای بالایی برای شهر تهران کسب کند‌.

چمران یادآور شد: دوستان ما در شورای شهر جدید باید با هماهنگی با وزارت ارتباطات زمینه پیشرفت تکنولوژی را فراهم کنند.

وی گفت: بدون شک با تکیه بر توان نیروهای داخلی می توانیم در راستای پیشرفت کشورمان گام های موثری برداریم.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه با بیان اینکه برج میلاد تهران یکی از بزرگترین رویکردهای فرهنگی و اجتماعی در کشور محسوب می شود، گفت: عید امسال بیش از ۲ میلیون نفر از برج میلاد تهران به عنوان مکان گردشگری بازدید کردند.

وی افزود: سایت مخابراتی برج میلاد تهران با هدف شهر پاک با کمترین آلودگی فرکانسی به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به ویژگی های سایت مخابراتی، تصریح کرد: این سایت در امن ترین سازه کشور به بهره برداری رسیده و دارای رده حفاظتی حساسی است.

درویش پور با بیان اینکه بهره برداری این پروژه در پایدار ترین سازه کشور برای ما یک مزیت است، گفت: این مجموعه از رده بندی حساسی برخوردار بوده و به ۵ مرکز مخابراتی دیتاسنتر متصل می شود.

وی افزود: سایت مخابراتی اتصال مخابراتی را از طریق فیبر نوری در ارتفاع بالا برای کشور فراهم می کند.