دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از دو ساعت

سرهنگ فلاحی تصریح داشت: ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعداد 10 نفر با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی عوامل درگیری از محل متواری و سه نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که یکی از مجروحان به علت جراحات وارده به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت:به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان و مجروحان در بیمارستان ، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت .

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان و افکار عمومی تصریح داشت :با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان در شهرستان قدس شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از دو ساعت از وقوع قتل ، تمامی متهمان و  قاتل دستگیر که بلافاصله برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ فلاحی تصریح داشت: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا ارجاع و تمامی نفرات تا تکمیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.