تلفن همراهی که منجربه قتل شد

علی اصغر خرم روی بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره قتل در حوزه کلانتری۱۱ شهرستان بندرعباس مراتب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی و با بررسی آثار موجود درمحل ، جسد واقع در اطراف منزلی ویلایی شناسایی و کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بررسی از منزل دو فرد را که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشتند دستگیر که فردی به نا "ع-ت" بیان کرد متوفی به جهت مصرف مواد مخدر به منزل اینجانب تردد داشت، دو شب قبل بعد از مصرف مواد مخدر خوابید و دیگر بلند نشد و من از ترس او را داخل فرش قرار داده و او را به بیرون از منزل منتقل کردم.

سرهنگ خرم روی افزود: با توجه به تناقض گویی های متهم و استفاده از فنون بازجویی وشگرد های خاص پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک موجود، متهم لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اذعان داشت: متهم در بازجویی ها ادامه داد مقتول طبق معمول جهت مصرف مواد مخدر به منزل اینجانب آمده بود که پس از مصرف مواد مخدر بدلیل اینکه گوشی موبایلم را سرقت کرده بود با هم بحث و جدل کردیم، در نهایت با استفاده از یک عدد چوب دستی که از قبل در اتاقم داشتم تعداد چهار ضربه به سرش کوبیدم که از بینی اش خون جاری شد و بر زمین افتاد.

متهم بیان داشت: لذا از ترس درب منزل را بسته و به بیرون رفتم ، چند ساعت بعد که برگشتم مشاهده نمودم که بدنش خشک و فوت نموده به همین منظور در اواخر شب با یکی از دوستانم جسد وی را داخل فرش پیچیده و پس از قرار دادن بر روی نردبان او را به داخل کوچه ای در همان محل انتقال دادیم.

در ادامه با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده در یک عملیات ضربتی متهم دیگر بنام "غ-ف" دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.