شرایط جسمی و روحی مناسب مرزبانان کشور

سردار رضایی در مراسم اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی سربازان مرزبانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: تربیت بدنی فرماندهی مرزبانی ناجا با هدف ارتقای توان عملیاتی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی اعم از رزمی و دفاعی برای سربازان را در دستور کار خود قرار داده تا آنها با توان مضاعف در انجام مأموریت ها موفق عمل کنند.

وی افزود: برای ارتقاء توان عملیاتی، روحیه و شادابی نیروهای وظیفه مرزبانی، همه ساله مسابقات ورزشی در سطوح شهرستان و استان و نیز بخش سراسری و المپیاد آن به صورت متمرکز در یکی از استان ها برگزار می شود که سال قبل به میزبانی استان کرمانشاه و امسال نیز به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

سردار رضایی به حضور 250 ورزشکار در چهار رشته ورزشی در این المپیاد اشاره و بیان کرد: در طول سال، این مسابقات ورزشی با هدف ارتقای روحیه نشاط، سرزندگی و فرهنگ ورزش برگزار می شود؛ امسال این مسابقات در رشته های ورزشی، آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی و طناب کشی برگزار و نفرات برتر انتخاب و از آنها تجلیل شد.

وی با یادآوری اینکه امروز مرزبانان ما به رغم همه سختی و دشواری کار در دفاع از این مرز و بوم با احساس تعلق و عزت تمام در صحنه حاضر هستند، بیان کرد: خوشحال هستیم، مرزنشینان ما امروز در کنار مرزبانان با قدرت و هوشمندی تمام مدافع مرزهای این سرزمین هستند.

سردار رضایی به فتنه انگیزی دشمنان قسم خورده این نظام در برهم زدن آرامش مرزنشینان کشورمان اشاره کرد و افزود: پیام روشن ما به دنیا این است که این نظام، برآمده از قدرت ملت و حاکمیت ولایی بوده و در رگ های جوانان این مرز و بوم خون پاک سیدالشهدا و رسالت عاشورایی است.

گفتنی است، در پایان اختتامیه هفتمین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه مرزبانی به نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات، احکام قهرمانی و جوایزیی از سوی فرمانده مرزبانی ناجا و استاندار استان اردبیل اهداء شد.