ناجا نوک پیکان برقراری امنیت

سردار  حسین رحیمی با اشاره به حادثه عظیم عاشورا و مقابله دوجبهه حق و باطل و پایداری و استقامت جبهه حق، بیان داشت: آنچه که موجب ماندگاری حادثه ای همچون حادثه عظیم و بزرگ کربلا شد در حقیقت نیت الهی ، مسیر الهی و هدف الهی آن بود که موجب شد سپاه به ظاهر اندک امام با هدف های متعالی خود در برابر سپاه تا دندان مسلح طاغوت زمان قد علم نماید و پیروزی را برای خود رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام راستین از هدف و آرمان های اسلام ناب محمدی که امام حسین (ع) هم منادی آن بود می هراسند چرا که خوب می دانند حقیقت اسلام ناب محمدی روشنگری و بیداری انسان ها رادر پی خواهد داشت و از این رو آنان به دنبال خاموش کردن این سراج مبین هستند، اظهار داشت: بیش از هزار و اندی سال است که مردم دنیا از عمق این تفکر و اندیشه آگاه نشده اند تا اینکه بزرگ مردی همچون امام راحل ما روح تازه ای به کالبد اسلام بخشید.

وی افزود: امروز ما دوستداران و محبان امام حسین علیه اسلام در جغرافیایی به نام ایران اسلامی همان فریاد حق طلبی ایشان را سر می دهیم و در این راه در مقابل همه مشقات و تهاجمات دشمنان با اقتدار ایستاده ایم و هرگز مقهور چنگ و دندان و تهدید و تحریم آنان نخواهیم شد.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: نیروی انتظامی امروز به مصداق کلام فرمانده معظم کل قوا " مظهر اقتدار ملی ست" و یگان ویژه مظهر اقتدار قدرت سخت، نیروی انتظامی است که در مقابل معاندان، مخلان نظم و امنیت با صلابت و اقتدار ایستاده است و این یگان از پر تلاش ترین و پر ماموریت ترین یگان هاست.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: شما یگان ویژه ی ام القرای جمهوری اسلامی ایران هستید که هر لحظه و هر روز برای انجام ماموریت های مورد نظر با اقتداری که از خود نشان می دهید، دشمنان انقلاب را مایوس و دوستان آن را امیدوار می کنید.

سرداررحیمی عنوان داشت: دشمن امروز از آرامش، نظم و امنیتی که در جامعه وجود دارد ناراحت است و برای لطمه زدن به این نظم و امنیت هزینه های بسیار می کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نوک پیکان برقراری امنیت در جای جای کشور است، بیان داشت: ما اگر میدان را خالی کنیم دشمن داخل میدان می شود چرا که دشمن از اقتدار، تلاش، انضباط و هوشیاری شما عصبانی است.