برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در کمال آرامش و امنیت

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در خصوص عملکرد پلیس تهران در دهه اول محرم، اظهار داشت: مراسم دهه اول محرم و بالاخص تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور انبوه عزاداران و هزاران نفر از پرسنل فرماندهی تهران بزرگ به صورت باشکوه در تهران بزرگ برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: پلیس تهران در سه روز آخر دهه اول به صورت آماده‌باش صد درصدی برای ایجاد امنیت و تسهیل در تردد شهروندان، هیأت‌ها و دسته‌جات عزاداری در جای جای تهران حضور داشت و در کنار مأموران پلیس، صدها نفر از «همیاران محرم» که از خود هیأت‌ها انتخاب شده بودند پلیس را همراهی کردند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ در خصوص امنیت برگزاری مراسم در دهه اول محرم، اعلام کرد: به لطف خدا، همکاری مردم و تلاش گسترده و شبانه‌روزی همکارانم در پلیس تهران، کوچک‌ترین موضوع امنیتی نداشته‌ایم.

وی گفت: امسال هیأت‌ها و دسته‌جات عزاداری نیز همکاری کامل با پلیس را داشتند و خوشبختانه مسأله انضباطی نیز در این زمینه گزارش نشده است. 

سردار رحیمی به حضور پررنگ پلیس در معابر، مقاطع، میادین، دسته‌جات عزاداری، هیأت‌ها و تکایا اشاره و تصریح کرد: پلیس با تمام توان در صحنه حضور داشت تا مردم بتوانند در کمال آرامش و امنیت مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برگزار کنند.

رئیس پلیس پایتخت با توجه به برگزاری برنامه‌های هیأت‌ها و دسته‌جات در روزهای آتی، گفت: پلیس همواره با مردم است و تا پایان مراسم در روزهای آینده نیز مردم را همراهی خواهد کرد.

وی گفت: اعتقاد ما این است که حضور پررنگ و گسترده پلیس در مناطق می‌تواند به مردم امنیت و آرامش لازم را منتقل کند تا مردم با دیدن پلیس به کار و فعالیت بپردازند.