چندین روش برای مقابله با لحظات سخت زندگی!

گاهی اوقات احساس می کنیم زندگی خیلی پیچیده شده و هر چه تلاش می کنیم به ان چیزی که میخواهم نمی رسیم در این شرایط سخت تنها راهی که میتواند مفید باشد این است که دنبال تجربیات جدید باشیم. در این مطلب چندین روش برای مقابله با لحظات سخت زندگی آورده شده است. پس اگه میخواهید موفق باشید از همین حالا شروع کنید.

تغییر محیط

چند ساعت بودن در یک محیط جدید و رضایت بخش به شما کمک می کند نگاه دیگری به دنیا پیدا کنید. چه کسی می داند شاید هم به راه حلی که مدت ها دنبالش بودید برسید.

ورزش کنید

اهداف و موفقیت های کوچکی مثل روزانه یک ساعت دویدن اعتماد به نفستان را بالا می برد. پس به این نتیجه می رسیم که عبارت “عقل سالم در بدن سالم است” صحت دارد.

وسایل بی مصرف را دور بریزید

تفکر و تنفس در خانه ای مرتب آسان تر است.

با آدم های جدید آشنا شوید

آدم های اطرافمان تاثیر زیادی روی ما می گذارند. پس چه بهتر که آدم های جدید و دوست داشتنی به زندگی تان دعوت کنید که نگاه متفاوتی به زندگی دارند.

۱ یا ۲ روز به خودتان استراحت بدهید

گاهی اوقات لازم است که همه چیز را رها کرده و به خودتان استراحت بدهید و در خانه بمانید. هیچ اتفاق دراماتیکی قرار نیست بیفتد اما فرصت آرامش و فکر کردن به خیلی چیزها را پیدا می کنید.

ظاهرتان را تغییر دهید

رنگ مو، مدل مو، آرایش و حتی لباس های جدید باعث میشه نگاه متفاوتی به خودتان پیدا کنید.

درخواست کمک کنید

هر زمان که به مشکلی برخورد کردید از کسانی که مشکل مشابه مشکل شما را تجربه کرده اند درخواست کمک کنید. یا از مادرتان کمک بخواهید او تنها کسی است که در تمام شرایط می تواند کمک های بزرگی به شما بکند.

غذاهای سالم بخورید

گاهی اوقات نمی توانیم جلوی خودمان را در مقابل همبرگر بگیریم اما بعد از خوردنش حس خوبی نخواهیم داشت. زمانی که با مشکلات مواجه هستید سعی کنید غذاهای سالم مثل سبزیجات گیاهان و میوه جات بخورید.

یک هنر جدید یاد بگیرید

مهارت های جدید فرصت های جدید هستند.

یک زبان خارجی یاد بگیرید

گاهی اوقات خوب است که به خاطرمان بیاوریم دنیایی که در آن هستیم دنیای وسیعی است و ما در آن تنها نیستیم. اگر یک زبان جدید مثل فرانسه یا آلمانی یاد بگیرید یعنی توانایی انجام دادن خیلی کارها را دارید.

حداقل یکی از عادت های بدتان را برای یک ماه کنار بگذارید

لازم نیست یکهو همه چیز را تغییر دهید. از قدم های کوچک شروع کنید. به عنوان مثال به جای این که شب ها با لپ تاپ کار کنید به موقع بخوابید. در عرض یک ماه به این کار عادت می کنید. شاید قدم بعدی کنار گذاشتن یک عادت بد دیگر باشد.

یک بازی ترسناک را تجربه کنید

وقتی بتوانیم یکی از ترس های مان را از بین ببریم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنیم.

خودتان را ببخشید، دیگران را ببخشید، تمام کهکشان را ببخشید

وقتی خودمان را می بخشیم تمام کسانی که ما را رنجانده اند می بخشیم. گذشته را رها می کنیم چون دیگر اهمیتی ندارند و بعد به پیشروی ادامه می دهیم.