قتل مرد جوان مقابل چشمان فرزندش با شلیک چند گلوله

دقایقی بعد از اعلام خبر، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود مقتول مرد سی و دو ساله‌ای است که بر اثر اصابت گلوله به پهلوی راستش به قتل رسیده است.

پسردایی مقتول که پلیس را در جریان قرار داده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت 15 با پسر عمه‌ام (مقتول) تماس داشتم و به او گفتم به قهوه‌خانه برویم، دقایقی بعد پسرعمه‌ام همراه با پسر سه ساله‌اش نزد من آمد و با هم به یک قهوه‌خانه حوالی اتوبان آزادگان رفتیم، چند دقیقه‌ای بیشتر از نشستن ما در قهوه‌خانه نگذشته بود که تلفن همراه پسرعمه‌ام زنگ خورد و پسرعمه‌ام گفت با یک نفر قرار دارد و باید برود.

وی افزود: لحظاتی بعد به محل حادثه رفتیم و در حالیکه من و پسر مقتول داخل خودرو بودیم، وی از خودرو پیاده شد و به کنار اتوبان رفت لحظاتی بعد یک خودروی  پژو 207 با یک سرنشین کنار پسرعمه‌ام توقف کرد و ضارب دو گلوله به سمت او شلیک کرد که در این حین، پسرعمه‌ام یک سنگ از روی زمین برداشت و شیشه پژو 207 را شکست، در نهایت راننده پژو 207 از خودرو پیاده شد و با شلیک سه گلوله دیگر به سمت پسرعمه‌ام مجدداً سوار بر خودرو شد و از محل گریخت.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر بازپرس امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.