قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و موکب های ایرانی

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین در پیامی از مهمان‌نوازی و میزبانی دولت و مردم عراق و نیز خدمات رسانی موکب‌های ایرانی در این ایام تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه در سوگ تو ای پاکتر از پاک گذشت

به  خدا در همه جا یک سند تاریخ است

دگر باره سیل عشاق طریقت از مرزها گذشتند و چشم دنیا را خیره ساختند.

و دوباره مردم عاشق و موکب داران سخت کوش و باورمند آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند که بسی جای تشکر دارد؛ چه آنجا که شما خدمتگزاران صدیق و خادمان حسینی، خواب را از چشمان پر اشک گرفتید تا احدی در بین راه بی‌پناه نماند و یا جایی که دست اندرکاران نهاد و دستگاههای ذیربط برای تسهیل در خدمت رسانی به زائرین و روان‌سازی حرکت زوار، نهایت تلاش و تعاون را به خرج دادند.

به راستی با کدامین قلم و واژه می‌توان آنها را ستود؟! یا با کدامین وزنه می‌توان اجر خادمان سیدالشهدا(ع) را در هر لباس و مذهب و مسلک توزین کرد؟ مرحبا به قامت بلند و عباس گونه همت و مساعی آنان؛ آفرین بر عزم و جهد والایشان.

ستاد بازسازی عتبات عالیات لازم می‌داند به مصداق "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از عموم عزیزان به ویژه دولت و ملت عراق که با میزبانی مهربانانه و سخاوتمندانه خویش دوستداران ابا عبدالله الحسین را پذیرایی کردند قدردانی کند و برای یکایک خادمان ارجمند از محضر باریتعالی آرزوی توفیق روزافزون را دارد.