اصلی‌ترین راه برای از میان بردن مشکلات اخیر کشور از زبان رئیس شورا

 محسن هاشمی در سی و پنجمینجلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از اعضای شورای شهر تهران درخواست میکنم به موقع خود را به صحن علنی شورای شهر برسانند و سبب تاخیر ناخواسته نشوند.

وی افزود: امیدوار هستیم در روز‌های باقی مانده از سال جاری شاهد چنین تاخیراتی نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات جدید شورای عالی استان‌ها اظهارکرد: امیدوار هستیم امکان استفاده از توانایی شورای عالی استان‌ها برای تمام شهر‌های کشور امکان پذیر شود و شاهد وضعیت مناسب تری در این شورا باشیم.

 هاشمی در خصوص ناامنی‌های اخیر در شهر تهران اظهارکرد:ناامنی‌هایی را اخیرا در شهر تهران شاهد بودیم. هنوز از منشاء وسازماندهی این اتفاقات اطلاعات دقیقی به شورای شهر ارائه نشده و درخواست ما از وزارت کشور، نیرو‌های امنیتی و دولت این است که اطلاعات دقیقی را به شورای شهر تهران ارائه کنند تا اگر کمکی از دست مدیریت شهری بر می‌آمد، دریغ نکنیم.

وی تاکید کرد: آنچه مشخص است، این است که وضعیت اقتصادی باید بهبود پیداکند و امیدوار هستیم دولتی‌ها به واقعیت‌های امروز بیشتر توجه کنند.

رئیس شورای شهر تهران وحدت را اصلی‌ترین راه برای از میان بردن مشکلات اخیر دانست و خاطرنشان کرد: عبور از مشکلات فعلی به جز وحدت ملی و همافزایی قوا ممکن نخواهد بود.

هاشمی اذعان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که راهکار‌هایی برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه مطرح می‌شود و باید به این راهکار‌ها توجه بیشتری شود.