راه اندازی 15 نمایشگاه بهاره در شهرستانهای استان تهران

محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: در تنظیم بازار شب عید در بخش تامین میوه شب عید حدود دوهزار و پانصد تن سیب و 4 هزار تن پرتقال خریداری و در سردخانه ها ذخیره شده است بنابراین در این بخش مشکلی نداریم.

وی افزود : دربازار میوه به وفور وجود دارد واز نظر تامین میوه شب عید در بازار مشکلی نخواهیم داشت.

امامی امین در رابطه با تنظیم بازار گوشت و مرغ نیز تصریح کرد: در سردخانه ها گوشت و مرغ به اندازه کافی ذخیره ‌سازی شده است وهر زمانی که بازار به این اقلام نیاز داشته باشد تزریق می‌شود .

وی با بیان اینکه برای برگزاری نمایشگاه های بهاره علاقه ای نداریم، گفت: برای برگزاری نمایشگاه های بهاره پوشاک علاقه ای نداریم اما نمایشگاه ها به بخشی ازمطالبه و فرهنگ عمومی مردم تبدیل شده است .

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه سال گذشته نمایشگاه‌های غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کردند امسال با تصویب شورای عالی استان ها 5 نمایشگاه در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرستانهای استان تهران راه اندازی می شود و هیچ نمایشگاهی بدون مجوز حق فعالیت در استان تهران را ندارد.

وی با اشاره به مناطق برگزاری نمایشگاه بهاره در شهر تهران تصریح کرد: بوستان ولایت, بوستان ارم, خاوران, حکیمیه و مصلی در شهر تهران از جمله مکان های برگزاری نمایشگاه هستند و در شهرستان ها نیز با تایید فرمانداری ها و با هماهنگی اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت راه اندازی خواهد شد.

امامی امین گفت: غرفه داران این نمایشگاه‌ها،تولید کنندگان خواهند بود در حقیقت نمایشگاه‌ها محل عرضه مستقیم کالا و مواد غذایی شب عید است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران تاکید کرد: اجناس خارجی در نمایشگاه های بهاره عرضه نمی شود و هر غرفه‌ای که جنس خارجی داشته باشد متخلف و بازرسان اصناف با آنها برخورد می کنند.