بهتر است آقای نجفی فریب افراد با ظاهر خوب اما باطن پلید را نخورند

گروه اجتماعی- ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی پیشین شهر تهران در گفت و گو با افکارنیوز با بیان اینکه نمونه عملکرد شهردار تهران را در عملکرد جناح همسوی ایشان یعنی دولت باید مورد ارزیابی قرار داد گفت: دریک قضاوت منصفانه نمی توان فعالیت شهردارتهران را در شش ماه به صورت کامل مورد ارزیابی قرار داد اما از روی نمونه های همفکران وجریان اصلاح طلب موافق با ایشان که مجموعه دولت است می توان عملکرد ها را به وضوع تشخیص و حتی توضیح داد. عملکرد دولت دربخش های اقتصادی واجتماعی و عملکرد وزارت خارجه در موضوع برجام و روابط خارجی از آن دست نمونه های مثال زدنی است که خود گویای واقعیت سیاست های اصلاح طلبان است. آیا دولت به آن عظمت توفیق خدمتگزاری به مردم داشته که شهردار تهران ادعای پیشرفت وتوسعه برای شهر و دیپلماسی شهری را برای شهروندان دارد؟ امیدوار هستیم آقای نجفی با الگو قرار دادن جریان بالا دستی به سمتی حرکت نکند که پایان آن خسارت محض برای شهر وشهروندان باشد. اینکه اقای نجفی بازیچه نشود وفریب نخورد موضوع مهمی است که در سرنوشت شهر وشهروندان در سالهای مدیریت ایشان بسیار حائز اهمیت است. 

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری دراستفاده از ظرفیت های داخلی وعدم مرعوب شدن در برابردشمنان داخلی وخارجی خطاب به شهردار تهران اظهار داشت: فریب ژست های ظاهری و اداهای ساختگی وعدم توجه به مدیریت مطلوب وجهادی آسیبی است که شهروشهروندان را تهدید می کند. اینکه مقام معظم رهبری بارها بر توجه به ظرفیت های داخلی ودرون گرایی تاکید می کنند راهبردی برای توسعه وپیشرفت کشور است هر چند که نمی توانیم با دنیا قطع ارتباط کنیم اما نگاه درون زای برون نگر مهمترین موضوعی است که در مسائل شهر وکشور باید به آن توجه وبران تکیه کرد. نمی توان در برابر دشمنی که دستکش مخملی به دست دارد در حالی که آماده وارد کردن ضربات سختی زیر آن ظاهر زیباست بی اعتنا ایستاد ودر یک همایش بین المللی مدیریت جهادی دکتر قالیباف را در برابر انظار هزاران دوربین معاند نظام زیر سوال برد و عنوان نمود که ما درصدد ارتقای شهر تهران در حوزه های مختلف هستیم!! بهتر است آقای نجفی فریب افراد مختلف با ظاهر خوب اما باطن پلید را نخورند, کسانی که هدفشان خدمت به نظام نیست هیچ گاه راضی به پیشرفت ایران وایرانی نمی شوند حتی اگر ایرانی باشند! 

قناعتی در پایان ماحصل مدیریت آقای نجفی را اینگونه تحلیل نمود: هیچ عقل سلیمی انتظار معجزه از اقای نجفی درشش ماه را ندارد اما با توجه به ضرب المثل قدیمی که می گوید: سالی که نکوست از بهارش پیداست بی توجهی به پروژه های روی زمین مانده , تعطیلی خط 7 مترو, عدم افزایش واگن های مترو، عدم تحول در سیستم حمل ونقل عمومی , بیکاری کارگران ومعطل ماندن پیمانکاران و...موارد بیشمار دیگری همه وهمه بیانگر ضعف مدیریت وبی توجهی شهردار به مسائل مهم شهر وشهروندان است.