انهدام سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در تشریح اقدامات پلیس تهران برای کشف و ضبط مواد محترقه گفت: در اقدامات عملیاتی که مدت هاست شروع کردیم با همکاری پلیس آگاهی بالغ بر ١٧ تن انواع مواد محترقه پرخطر و غیر مجاز کشف شد.

وی ادامه داد: سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شده و ٧٣ میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

سردار رحیمی گفت: ٨ تن از ١٧ تن مواد پرخطر در حد ضربات خطرناک بیشتر اکلیل و سرنج و مواد اولیه بوده و ٧٤ نفر تا الان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ١١ انبار بزرگ توزیع کننده مواد محترقه پلمب شدند و این در حالی است که ١٤ دستگاه خودرو توقیف شده که حامل مواد محترقه بوده اند که ارزش ریالی حدود ٤ میلیارد تومان داشته است.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی با اتحادیه هایی که در این رابطه کار می کنند از جمله رنگ فروشی ها و فروشندگان مواد شبمیایی داشته ایم که نتایج خوبی از آن گرفته ایم.

سردار رحیمی گفت: در چهارشنبه آخر سال کنترل اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار داریم و در صورتی که قوانین رعایت نشود برخورد می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: خودروهای افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند توقیف خواهد شد.

وی افزود: تا الان هم ٤ نفر بازداشت شده اند و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت هستند.

سردار رحیمی ادامه داد: نیروهای پر تلاش ناجا با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع توجیه شدند و آمادگی داریم چهارشنبه آخر سال کم خطری را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی کامل با اورژانس و آنش نشانی صورت گرفته و البته امسال تا این لحظه وضعیت بی نظیری داریم و باید از جوانان و خانواده هایی که همراهی کردند کمال تشکر را کنیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: آرامش مردم که برخی با رفتارهای ناشایست خودآن را سلب می کنند خط قرمز پلیس است.