سونامی بیکاری در استان تهران فراگیر شده است

 محمد امامی امین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در همایش معرفی سامانه دادور که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از وعده‌ها در خصوص موضوعات اقتصادی را باید جامع عمل بپوشانیم.

وی افزود: سامانه دادور سامانه ای است که مشکلات مراکز اداری کشور را که یک ارث ۶۰ ساله است، مرتفع می کند.

امامی امین گفت: در کشور ما برای اخذ مجوز باید هفته‌ها منتظر بمانند، اما در کشورهای همسایه متقاضیان مجوز را در عرض ۲۴ ساعت اخذ می‌کنند که در کشور ما این طولانی بودن پرسه اخذ مجوز باعث می‌شود تولید کنندگان و متقاضیان اخذ مجوز میل و اشتیاق خود را برای سرمایه گذاری از دست بدهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران تصریح کرد: چندین سال است که جشنواره شهید رجایی به عنوان برترین جشنواره انتخاب می‌شود و دولت امسال ماده 6 قانون حمایت از مصرف کننده‌ها را جایگزین جشنواره شهید رجایی کرد.

وی افزود: ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کننده در راستای حقوق شهروندی است و در سال جاری نیز رئیس جمهور بر موضوع نحوه دریافت خدمات توسط شهروندان تاکید کرد.

امامی امین تاکید کرد: با توجه به اینکه کشور ما ادعای مسلمانی و دینداری می‌کند اما از یک نظام اداری بیمار برخوردار است. رتبه نظام اداری کشور ایران در میان سایر کشورها 130 است و این جای تأسف دارد.

وی ادامه داد: ما درقبال مردم مسئول هستیم. در استان تهران ۱۲۶ برش در سامانه دادور باید ثبت می شد که متاسفانه تاکنون این کار صورت نگرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت: سونامی بیکاری در استان تهران فراگیر شده است و همه جوانان ما مشکل اشتغال دارند. ما می‌توانیم تولیدات داخلی را افزایش دهیم و همه این‌ها یک زنجیره به هم پیوسته است، اگر این زنجیره ایجاد شود، در استان تهران به تنهایی می‌توان سالانه برای ۲۵۰ هزار نفر شغل ایجاد کرد.