آخرین اخبار از زمان اجرای طرح ترافیک 97

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در نشست خبری که صبح امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد با اشاره به مصوبه‌ اولیه‌ شورای شهر در خصوص طرح ترافیک گفت: هیئت تطبیق به برخی از این موارد ایراد گرفت و قرار شد که اصلاح شود.

عضو شورای شهر تصریح کرد: در حال حاضر تنها ایراد موجود اشکالی است که نیروی انتظامی وارد می‌کند و می‌گوید تا زیرساخت‌ها آماده نشود طرح اجرایی نیست و آن هم اشاره به دوربین‌های خروجی طرح دارد.

وی با اشاره به آخرین جلسه‌ای که با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برقرار شد، گفت: پورسید‌آقایی‌ در این جلسه اعلام کرد دوربین‌های خروجی نصب شده و مشکلی از جهت کنترل خروجی‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه تنها نکته باقی مانده بحث ثبت‌نام طرح ترافیک است، اظهار کرد: 63 هزار سهمیه در نظر گرفته شده که آن تعداد باید ثبت‌نام کنند.

علیخانی با بیان اینکه در حال آماده کردن سایت نام‌نویسی هستیم و بعد از تعطیلات ثبت‌نام آن آغاز خواهد شد، گفت: طرح همان طرح سابق است و فقط مکانیزم پرداخت عوارض تغییر می‌کند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به موضوع تاکسی‌های اینترنتی پرداخت و گفت: ما با فعالیت آنها مخالف نیستیم و کارکرد درست آن می‌تواند به کاهش ترافیک کمک کند.