آیا محسن هاشمی جزء گزینه‌های شهرداری تهران است؟

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران پس از خروج از جلسه هم اندیشی بررسی استعفای شهردار تهران که امروز(چهارشنبه) با حضور نجفی شهردار تهران و اعضای شورای شهر و همچنین محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران به بیان جزئیات این جلسه هم اندیشی پرداخت.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه در این جلسه چه کسی به عنوان سرپرست شهرداری تهران تعیین شد؟، گفت: اصلا قرار نیست سرپرست تعیین شود و همه در جلسه اصرار داشتند که آقای نجفی در این پست باقی بماند.

وی با بیان اینکه هیچ بحثی در مورد گزینه‌های جایگزین نجفی وجود ندارد،تصریح کرد: شورای شهر عملکرد نجفی را مثبت ارزیابی می‌کند و با توجه به اینکه برنامه سوم هم در حال تبیین است، نظر اعضای شورا بر این است که نجفی همچنان شهردار باقی بماند.

الویری با بیان اینکه روز یکشنبه جلسه علنی شورا به استعفای شهردار تهران خواهد پرداخت، گفت: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم نه سرپرست تعیین شده و نه شهردار انتخاب شده است، اما چون هنوز جلسه ادامه دارد، ممکن است تصمیماتی در این خصوص گرفته شود.

الویری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محسن هاشمی جزء گزینه‌های شهرداری تهران است؟، گفت: به هیچ وجه تاکنون چنین بحثی مطرح نشده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نجفی به خاطر بروز یک بیماری خواستار استعفا شده است، تصریح کرد: بسیاری از افراد در سطوح مختلف مدیریتی در کشور به این نوع بیماری‌ها مبتلا هستند و کارشان را هم انجام می‌دهند و از این جهت اعضای شورای شهر معتقدند این بیماری نمی‌تواند عاملی برای استعفا باشد و تصور ما این است که این بیماری خللی در کار یک مدیر ایجاد نمی‌کند.