راهکارهای طلایی برای داشتن لب‌هایی زیبا و سالم

 حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی ومهارت‌های زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

برای داشتن لب‌هایی زیبا ، حجیم و ازبین بردن خشکی دور لب می‌توانید از راهکارهای طبیعی و در دسترس استفاده کنید در اینجا به معرفی به راهکارهای داشتن لب‌های زیبا و سالم می‌پردازیم.

رفع خشکی لب به کمک آبلیمو

برای رفع خشکی لب و روشن شدن آن‌ها کافیست کمی آبلیمو و شکر را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی لب‌هایتان قرار دهید.

داشتن لب‌هایی حجیم به کمک روغن نعناع

اغلب بانوان برای داشتن لب‌هایی حجیم‌تر دست به کار‌های خطرناک می‌زنند و ژل‌هایی را تزریق می‌کنند، اما توجه به این نکته ضروری است که برای داشتن لب‌هایی حجیم کار سختی در پیش ندارید بلکه به کمک راه‌های آسان و طبیعی این‌کار انجام شدنی است؛ روزانه کمی روغن نعناع بر روی لب‌هایتان بمالید این روغن پوست را تحریک می‌کند و خون را به لب‌ها می‌آورد و سبب حجیم‌تر شدن لب‌هایتان می‌شود.

ازبین بردن چروک دور لب به کمک روغن هسته انگور

چین و چروک‌های دور لب را به کمک ماسک طبیعی از بین ببرید برای تهیه این ماسک عسل، روغن هسته انگور، ماست و چای سبز را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی خطوط خنده و چین و‌چروک‌ها قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.

برجسته کردن لب با دارچین

برای برجسته کردن لب‌ها راه دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از پودر دارچین است؛ پودر دارچین را بر روی لب‌هایتان قرار دهید همچنین اگر لب‌هایی حساس دارید می‌توانید کمی وازلین را با دارچین مخلوط کرده و چند ساعت بر روی لب‌هایتان قرار دهید.

لب‌های خود را با وازلین مرطوب کنید

برای درمان لب‌های ترک خورده از وازلین، کره کاکائو، ویتامین E و آلوئه ورا استفاده کنید و به کمک آن‌ها لب‌هایتان را مرطوب نگه‌دارید.

چگونه لب‌های خود را روشن کنیم؟

اگر لب‌هایی سیاه دارید و می‌خواهید که این سیاهی را ازبین ببرید لیمو و عسل را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت یک ساعت بر روی لب‌هایتان قرار دهید استفاده روزانه این ماسک سبب از بین رفتن سیاهی و کدری لب‌ها می‌شود.