شایعات  مختلف نقل و انتقالات فوتبال اروپا

هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین  اخبار نقل و انتقالات  مربوط به احتمال سفر لیونل مسی از بارسلونا بهآرسنال است. گفته می شود ممکن است لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم بارسلونا به سرمربیگری جدید تیم آرسنال منصوب شود. آرسن ونگر، سرمربی حال حاضر تیم آرسنال نیز تصمیم گرفته است تا پس از 22 سال از این تیم جدا شود. در ادامه اما باید گفت انریکه تصمیم دارد تا از رابطه خوب خود با لیونل مسی استفاده کند و او را به تیم آرسنال بیاورد.

جنگ چلسی و آرسنال بر سر آلگری و ناگلزمن

گفته می شود پس از آنکه آلگری سرمربی حال حاضر تیم یوونتوس نتایج ضعیفی را در این تیم گرفته است مسئولان تیم خواستار جدایی او شده اند. همچنین در صورتی که این سرمربی از تیم یوونتوس خارج شود 2 تیم آرسنال و چلسی نیز می خواهند که آلگری به تیمشان بیاید. در صورتی هم که آلگری به یکی از تیم ها برود ، جولیان ناگلزمن هدف بعدی این 2 تیم  خواهد بود.

پیشنهاد رونالدو برای جذب گیدز

شایعات حاکی از آن  است کریستیانو رونالدو، فوق ستاره این روز های تیم رئال مادرید به پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) پیشنهاد داده است تاگونزالو گیدز را برای این تیم خریداری کند. رونالدو در صحبت های خود تاکید کرده است که این بازیکن 21 ساله می تواند با پیشرفت و آموزش در تیم رئال به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل شده و کهکشانی ها را به هدفشان برساند.

گفتنی است این بازیکن در حال حاضر در تیم پاریس سن ژرمن فعالیت دارد.

بایرن به دنبال پائولینیو واسکو

بایرن مونیخ قهرمان این فصل بوندسلیگا به دنبال آن است  تا پائولینیو واسکو بازیکن 17 ساله برزیلی را به تیم خود بیاورد.همچنین باید گفت بایرن مونیخ قصد دارد بر روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده و پس از ارتقا بازی آن ها به بهترین شکل از این افراد استفاده کند.

احتمال انتقال  بنزما به وستهام

رئال مادرید قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستان کریم بنزما را بفروش برساند.این تیم مبلغ 60 میلیون یورو را برای بازیکن خود در نظر گرفته است و همچنین تیم وستهام یکی از تیم هایی است که قصد دارد این بازیکن را به تیم خود بیاورد.

رئال قصد دارد با فروش چندی از بازیکنان خود در تابستان تغییر و تحول بسیاری را به وجود بیاورد.

ونگر بازنشسته نمی شود

روز گذشته آرسن ونگر تصمیم گرفت تا پس از 22 سال در پایان فصل از سمت سرمربیگری تیم آرسنال کنار برود .این سرمربی همچنین قصد دارد تا پس از جدایی از تیم آرسنال به عنوان سرمربی تیم ملی یا یک کارشناس  یا کارگردان خبره فوتبال  به کار خود ادامه دهد.

پوگبا به دنبال همبازی بودن با رونالدو

در حالی که تیم منچستریونایتد قصد دارد پل پوگبا را به فروش برساند. این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفته است تا به تیم رئال مادرید رفته و همبازی کریستیانو رونالدو شود. همچنین خوزه مورینیو قیمت این بازیکن را 140 میلیون یورو اعلام کرده و می خواهد با فروش این بازیکن و تعدادی بازیکن دیگر، نیمار و ستارگان جوان همانند او را به تیم خود بیاورد.