تمامی اماکن ورزشی سطح تهران در اختیار بانوان قرار بگیرد

مجید فراهانی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت:دختران ایران زمین بار دیگر حماسه آفریدند؛ قهرمانی زنان کشورمان را در مسابقات آسیایی، به مردم شریف ایران زمین، جامعه ورزش و خانواده‌های این عزیزان را تبریک و شادباش می گویم.

وی ادامه داد: این پیروزی غرور آفرین نشان‌دهنده خودباوری جامعه ورزش زنان کشور است که به رغم مشکلاتی که وجود داشت توانستند پرچم کشور عزیزمان را بر فراز قله های آسیایی درآورند.

عضو شورای شهر تهران گفت: باور به توانایی و ظرفیت جوانان کشور وجود دارد اما امید است که مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد. در این راستا شهرداری تهران مجموعا با دارا بودن 400 اماکن ورزشی در سطح تهران، نقش مهمی در گسترش ورزش بانوان در کشور می تواند ایفا کند. در این زمینه لازم است تمامی اماکن ورزشی سطح تهران در اختیار بانوان قرار بگیرد. خصوصاً در المپیادهای ورزشی شهرداری، نقش ویژه و موثری در گسترش ورزش بانوان ایفا خواهد کرد.

وی بیان کرد:مجموعه سازمان ورزش با تمهیداتی که می اندیشد سهم خود را در گسترش ورزش ایفا کند. لازم است تمهیدی اندیشیده شود که در سطوح مختلف مدیریتی سازمان و اماکن ورزشی شهرداری تهران، حداقل یک سوم مدیران این مجموعه ها از زنان انتخاب شود تا بدین ترتیب از ظرفیت ورزش زنان در سطح کشور استفاده کنیم.