آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی ۹ دستگاه

 مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ثبت‌نام برای پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد و تاکنون ۶۸ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی درباره پنجمین آزمون استخدامی مشترک ۹ دستگاه اجرایی اظهار کرد: ۹ دستگاه شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه در پنجمین آزمون استخدامی ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر را جذب می‌کنند و ثبت‌نام برای این آزمون از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده است.

وی افزود: داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه تا صبح امروز ۶۸ هزار و ۷۰۰ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این داوطلبان باید در آزمون عمومی و اختصاصی مربوط شرکت کنند همچنین پنجمین آزمون استخدامی در روز جمعه ۱۵ تیر ۹۷ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: کارت ورود به جلسه از ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و منابع آزمون عمومی عبارتند از: فناوری اطلاعات (مهارت‌های ۷ گانه ICDL)، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی‌های عمومی.

وی گفت: منابع آزمون تخصصی در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی قابل مشاهده است.