چرا اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفتند منتشر نمی‌‌شود؟

گروه اجتماعی- طرح ترافیک امسال و سهمیه بندی خبرنگاران از شاهکارهای مدیریتی شهرداری تهران در دوره جدید بود، شاکاری که به برخی خبرنگاران سهمیه داده شد اما برخی دیگر از رسانه ها به خصوص اصولگرایان علاوه بر کامل بودن مدارک سهمیه ای داده نشد .
به گزارش افکارنیوز، معاونت حمل و نقل ترافیک وعده داده بود که اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته بودند را منتشر کند اما تا به امروز خبری از این شفافیت سازی و اعلام اسامی نیست. هنوز مشخص نیست کدام رسانه ها به تفکیک چند سهمیه گرفته اند.
این در حالی است که حجت نظری عضو شورای شهر هم پیکان انتقادات را به سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک گرفت و گفت: طرح ترافیک 97 در حالی امسال رقم خورد که قرار بود معاونت حمل‌ونقل ترافیک اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک را دریافت کرده‌اند، اعلام کند. این اقدام می‌تواند در راستای شفاف‌سازی بسیاری از شبهات را برطرف کند. نظری خاطرنشان کرد: بسیاری از رسانه‌ها معتقدند معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به دلیل اختلاف سلیقه شخصی به آن رسانه یا نهاد،‌ آرم طرح ترافیک نداده است و این در حالی است که با انتشار اسامی می‌توانیم این مشکلات را برطرف کنیم. عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به اختلال در سامانه طرح ترافیک، افزود: اگر شهروندی بخواهد با اپراتور رایتل در سامانه طرح ترافیک ثبت‌نام کند، برای وی پیامک ارسال نمی‌شود. حجت نظری در پایان خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: این موضوع ریش‌سفیدی حضرتعالی را می‌طلبد و شفاف‌سازی می‌تواند مشکلات را حل کند.