پاسخگو نبودن سازمان حمل‌ و نقل شهرداری تهران به قطعی برق چراغ‌های راهنما

 در حالی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهر تهران در اکثر مناطق طی روزهای اخیر قطع شده است که به گفته سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، پلیس مسئول قطع شدن برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیست و زیرساخت‌های کنترلی این چراغ‌ها در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

وی در عین حال از نداشتن برق اضطراری برای این چراغ‌ها انتقاد کرد و گفت: متأسفانه اکثر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با قطع برق شهری غیرفعال می‌شوند. در حالی که درخواست پلیس این بوده که یا برق مجزایی برای این چراغ‌ها در نظر گرفته شود، یا برق اضطراری برایشان فراهم شود و یا اینکه به انرژی خورشیدی متصل باشند.

سردار مهماندار با بیان اینکه در حال حاضر پلیس در تقاطع‌هایی که چراغ‌های راهنمایی و رانندگی‌اش خاموش است حضور فعال خواهد داشت، اظهار کرد: همکاران من با تمام توان نسبت به مدیریت ترافیک و تسهیل در آمد و شد خودروها اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابراز امیدواری کرد که مشکل قطعی برق این چراغ‌ها به زودی مرتفع شود.

در حالی پلیس قطعی برق را موضوعی دانست که باید سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران آن را پیگیری کند که مسئولان این سازمان حاضر به پاسخگویی نیستند و در واقع گوشی برای شنیدن مشکلات ندارند.

علی‌رغم تماس‌های مکرر با معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سایر مسئولان این سازمان هنوز فردی از این سازمان حاضر به پاسخگویی نیست و این در حالی است که برخی از اعضای شورای شهر تهران در این خصوص عنوان کرده‌اند که اطلاعی از این موضوع ندارند.