حاشیه های جلسه امروز شورای شهر تهران

در ابتدای جلسه محسن هاشمی گفت به آقای امینی بگید بیاید پایین من می خواهم برم وزارت کشور.

 

همچنین هاشمی در جلسه امروز به آخرین خطبه نماز جمعه پدرش اشاره کرد و گفت:  بازگشت به قانون، ترمیم شکاف میان مردم و حاکمیت راهکار آیت الله  برای برون رفت جامعه از مشکلات بود.

همچنین میلانی عضو دیگر شورای شهر به فروش اردوگاه شهید باهنر اشاره کرد و ه گفت: شهرداری تهران موظف است نسبت به جلوگیری از تفکیک و هرگونه بارگذاری بر روی این ملک جلوگیری به عمل آورد و اداره کل حقوقی شهرداری تهران این موضوع را باید از طریق اداره ثبت تهران و شمیرانات پیگیری کند.

همچنین مسجد جامعی عضو قدیمی شورا در این باره گفت: مگر می شود چوب حراج به اردوگاه منظریه زد .

 

وی در ادامه گفت: اگر شهرداری نخواهد در هیچ باغی ساخت و ساز نمی شود.

حبیب زاده اولین کارت زرد جلسه امروز را به افشانی شهردار تهران در خصوص عدم پرداخت سهم بازنشستگان شرکت واحد از صندوق ذخیره کارکنان داد و گفت: برخی از کارگران بازنشسته هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند و باید شهرداری این موضوع را پیگیری کند.

 

دومین کارت اخطار را امروز فراهانی به شهردار تهران داد و گفت:اما متاسفانه سوء مدیریت و عملکرد ناثواب صندوق سبب شده است تا ما خبرهای ناراحت کننده ای همچون اعتراض و تجمع تعدادی از کارکنان بازنشسته برای دریافت حق عضویت و سپرده خود از صندوق را در رسانه های اجتماعی مشاهده کنیم و باید شهرداری هر چه سریعتر در این زمینه ورود کند.

همچنین در جلسه امروز حجت نظری  عضو جوان شورای شهر تهران گفت: در متن لایحه ها و طرح ها از کلمه می باشد استفاده نکنید است بگذارید.

همچنین امروز نیز بذل و بخششی در شورا از سوی شهرداری صورت گرفت و قرار شد به هر شهروند تهرانی یک قبر رایگان بدهند و ۲ طبقه بالای قبر نیز به فروش برسد در واقع  ۲ قبر بخر ۳ قبر ببر.

همچنین زهرا نژاد بهرام عضو دیگر شورای شهر تهران به عدم تشکیل جلسات کمیته بازآفرینی گلایه کرد و ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر  به شوخی به نژاد بهرام گفت: شاید عدم تشکیل این ستاد به دلیل نامه‌های پی در پی شما است و بهتر است مدتی نامه ننویسید تا ببینیم تشکیل می‌شود یا نه؟

 

بیماری مزمن «خویشاوند گزینی» در شهرداری تهران داد فراهانی عضو شورای شهر را درآورد و گفت: انعقاد هر گونه رابطه استخدامی بستگان مدیران ارشد شهرداری تهران و واحدهای تابعه در زمان تصدی مسئولیت در شهرداری تهران و واحدهای تابعه ممنوع خواهد شد‌. از شهردار تهران اهتمام در مبارزه با این بیماری کشنده و مزمن را خواستارم.