اجرای برنامه فرهنگی و هنری"نواهای ایران زمین" در متروی تهران

 محسن محمدیان با اعلام این خبر گفت: برنامه فرهنگی و هنری "نواهای ایران زمین"همزمان با برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری چهارسوق و به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر زیرزمینی پایتخت، برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این برنامه را تکریم و پاسداشت گویش ها، آداب و رسوم، سنت ها و فرهنگ های ایرانی عنوان کرد و افزود: سرزمین ما رنگین کمانی از آداب و رسوم متنوع است و گذرگاه های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای معرفی و آشنایی بیشتر شهروندان و مسافران با نواها و نغمه های محلی است.

محمدیان گفت: این برنامه با مشارکت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، به مدت 56 روز از چهارشنبه 3مردادماه تا روز دوشنبه 26 شهریورماه 97 از ساعت 16تا 18 در ایستگاه های تئاتر شهر، امام خمینی (ره)، تجریش، میدان آزادی و شهید بهشتی توسط گروه های هنری منتخب از تمامی استان های کشور اجرا می شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تقارن اجرای روزهای پایانی این برنامه با ایام ماه محرم تصریح کرد: در این ایام نیز گروه های هنری، برنامه های خود را در قالب مراسم آیینی و مذهبی اجرا خواهند کرد.